facebook_pixel

Пн-Пт. с 10:00 до 18:00

Ми у месенджерах

Допомога

Питання та відповіді

Чому потрібно вносити передоплату?

Передоплата частково покриває транспортні витрати за пересилання та повернення товару на склад чи постачальникові у разі безпідставної відмови клієнта від замовлення.

Чим відрізняється європейська (EU) від української (UA) версії?

Відмінність даних версій лише у сертифікації, якихось технічних відмінностей вироби немають. Техніка української версії пройшла сертифікацію в "Укрчастотнагляді" та внесена до всеукраїнського реєстру безпеки та сумісності за українськими стандартами якості. Гарантійний ремонт техніки версії EU проводиться в офіційному сервісі на території Європи, а версії UA – на території України.

На який термін надається гарантія? Чи можливо збільшити цей термін?

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Збільшити гарантійний термін можна додавши відповідну послугу при оформленні замовлення.

Чи офіційна продукція?

Вся продукція офіційна та має відповідні сертифікати оригінальності та якості.

Чому націнка при оплаті товару онлайн?

Оплачуючи онлайн, наші фінансові партнери зараховують кошти, стягуючи комісію. На відміну від інших магазинів, цей відсоток ми не закладаємо у вартість товару. Тому купуючи за готівку, ви не переплачуєте за різні комісії банків, а отримуєте чисту ціну.

Чому потрібно оглядати товар у магазині чи доставці транспортними компаніями?

Моментально замінити товар можна лише під час огляду у магазині, пункті видачі замовлення чи відділенні Нової пошти. Якщо дефекти виявлено за межами магазину, пукту для видачі замовлення або відділення Нової пошти - заміна виробу здійснюється через сервісний центр за стандартною процедурою діагностування та виявлення заводського браку.

Коли буде відправлено моє замовлення?

Відвантаження замовлень Новою Поштою відбувається за наступним графіком відправок наших віддалених складів - ПН - СР - ПТ (іноді наступного дня).

Статус товару "Під замовлення" це як?

Доставка товарів зі статусом "Під замовлення" здійснюється по заздалегідь обумовлених термінах з покупцем, зазвичай це становить від 5 до 14 робочих днів. Для оформлення такого замовлення необхідна передоплата у розмірі 10% від суми замовлення.

Які умови оплати товару?

Ми пропонуємо різноманітні способи оплати, щоб зробити процес покупки максимально зручним для наших клієнтів. Вибрати можна при оформленні замовлення будь-який зручний. 

Що таке CPO (Certified Pre-Owned)?

CPO (Certified Pre-Owned) означає сертифікований пристрій, що був у вжитку, який пройшов повну перевірку та відновлення на заводі виробника або в авторизованому сервісному центрі. Такі пристрої тестуються за тими ж стандартами, що й нові. У разі виявлення несправностей всі пошкоджені або зношені компоненти замінюються. Такі пристрої можуть продаватися з офіційною гарантією, що підвищує їхню надійність та якість.

Що таке ReCertified?

ReCertified (відновлений або переатестований) товар — це пристрої, які повернули до магазину або на завод, після чого вони пройшли перевірку та відновлення. Основна відмінність від нових пристроїв полягає в тому, що вони могли бути використані раніше або представлені у вигляді демонстраційних зразків. Ці товари повторно перевіряються на справність і оновлюються за необхідності. ReCertified пристрої можуть продаватися з гарантією, але за нижчою ціною порівняно з новими продуктами.

Що означає Refurbished?

Refurbished (відновлений) пристрій — це продукт, який був повернений виробнику або продавцю через дефект або в рамках програми обміну. Після повернення його відновлюють до робочого стану: замінюють пошкоджені частини, очищують і тестують. На відміну від нового товару, Refurbished може мати незначні сліди використання або косметичні дефекти, однак він повністю справний. Такі пристрої часто продаються за зниженою ціною з гарантією від продавця або виробника.

Що таке MDM?

MDM пристрої - це пристрої, які були активовані і є новими, але мають важливі обмеження: їх не можна скинути до заводських налаштувань. У разі потреби в скиданні потрібно звертатися безпосередньо до виробника.

Що означає SWAP?

SWAP — це термін, який використовують для опису процесу заміни старого пристрою на новий або аналогічний. У контексті техніки SWAP може означати, що несправний пристрій замінюють на відновлений або новий за гарантією. Наприклад, якщо ваш телефон зламався, за програмою SWAP ви можете отримати аналогічну модель, але цей пристрій, швидше за все, буде Refurbished (відновленим). Таким чином, SWAP допомагає оперативно замінити пристрій без очікування ремонту.

Що таке OpenBox?

OpenBox (розпаковане) означає, що пристрій був повернений покупцем або використовувався як виставковий зразок. Він не обов'язково використовувався за призначенням, але упаковка була розпакована. Такі пристрої перевіряють на працездатність і відсутність дефектів, а потім перепродують за зниженою ціною. OpenBox товари, як правило, не мають пошкоджень або ознак використання, але можуть не комплектуватися всіма оригінальними аксесуарами або мати неповну упаковку.

Що означає No Box?

No Box — це пристрої, які продаються без оригінальної упаковки. Це може бути пов’язано з тим, що пристрій використовувався як демонстраційний зразок або був повернений до магазину. Хоча такі пристрої можуть бути абсолютно справними та функціональними, відсутність оригінальної упаковки зазвичай знижує їх вартість. Іноді такі товари можуть постачатися без деяких аксесуарів, але основний пристрій завжди працює так само, як новий.

Не знайшли відповіді на своє питання?

Заповніть форму нижче або зв'яжіться з нами
Прізвище Ім’я Контактний телефон Тема звернення
6
12
24
36
Текст звернення

Зв'яжіться з нами

+38 (044) 334 71 94 +38 (095) 888 56 77 +38 (097) 888 56 77 +38 (093) 888 56 77 [email protected] Центр обслуговування клієнтів працює Пн-Пт. с 10:00 до 18:00
Підписатись на новини

Дізнавайся про наші акції, розпродажі та новини першим!