Умови сайту
Увага! Перед переглядом цього сайту уважно прочитайте ці умови. Якщо Ви не згодні з цими умовами, то не використовуйте цей сайт. Використання даного сайту, в тому числі заповнення різних форм, заявок, а також замовлення вами товарів / послуг з використанням даного сайту означає вашу згоду з умовами данної Угоди.
ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
на придбання продукції
через «СмартМаг/SmartMag»
Відповідно до статей 633, 641, 642 Цивільного Кодексу України (далі – ЦКУ), Адміністрація сайту «СмартМаг/SmartMag» (далі – Адміністрація Маркетплейсу), публікує даний публічний договір, що є договором-офертою (далі Договір) на адресу як фізичних, так і юридичних осіб (далі - Адміністрація Маркетплейсу) і має відповідну юридичну силу при продажі Товарів або послуг, представлених на офіційному інтернет-сайті https://smartmag.biz.ua.
Факт здійснення Покупцем замовлення Товару або послуг, в усній (по телефону або в магазині, офісі) або письмовій (через сайт або електронну пошту), згідно ст. 642 Цивільного кодексу України, є повним та беззаперечним прийняттям умов даного договору та інформації викладеній на сайті, а також є згодою Покупця, що користується послугами або купує Товар, з правилами, строками, обмеженнями та іншими умовами співпраці, викладеними в даному Договорі.
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Електронний маркетплейс «СмартМаг/SmartMag» та/або Сайт - онлайн-сервіс у вигляді програмної платформи, розміщеної за посиланням https://smartmag.biz.ua/, торгова площадка з товарами перевірених продавців, що допомагає користувачам продавати та купувати товари / замовляти послуги на умовах, описаних у цій Угоді.
- Право продавати на «СмартМаг/SmartMag» отримують Користувачі, які відповідають вимогам визначеним цією Угодою.
- Користувач – Продавець, Покупець або Відвідувач.
- Продавець – фізична особа-підприємець або юридична особа, яка пройшла процедуру перевірки в порядку, передбаченому цією Угодою, здійснює діяльність з продажу товарів та/або послуг, зареєстрована на Маркетплейсі та має доступ до системи «СмартМаг/SmartMag», у якій може розміщувати інформацію про себе (у тому числі контактну), про товари, послуги, комерційні пропозиції та рекламні оголошення відповідно до чинного законодавства України. Фізичні особи, які не є підприємцями, не мають права здійснювати через Маркетплейс діяльність із продажу товарів/надання послуг з метою отримання прибутку.
- Покупець – будь-яка дієздатна фізична особа, фізична особа-підприємець або юридична особа, яка прийняла умови цієї Угоди та, використовуючи послуги Маркетплейсу, придбаває чи замовляє товари (послуги), запропоновані Продавцями.
- Відвідувач – будь-яка особа, яка отримала доступ до Маркетплейсу через мережу Інтернет та взаємодіє з ним у будь-який спосіб.
- Оферта – публічна пропозиція Продавця, адресована невизначеному колу фізичних та/або юридичних осіб, укласти цей Договір на умовах, визначених у ньому.
- Акцепт – повне та беззастережне прийняття Покупцем умов цієї Угоди.
- Товар – перелік товарів та/або послуг, що пропонуються Продавцем на офіційному сайті https://smartmag.biz.ua (у тому числі, але не обмежуючись лише цим сайтом).
- Замовлення – окремі позиції з асортименту Товару, зазначені Покупцем під час оформлення замовлення на сайті https://smartmag.biz.ua або іншим способом, передбаченим цією Угодою.
- Кур’єрська доставка – безпосередня передача Товару Покупцеві працівником служби доставки, працівником Продавця або іншою уповноваженою Продавцем особою за адресою, вказаною Покупцем, на платних чи безоплатних умовах.
- Особистий кабінет – персоналізований розділ сайту, доступний Покупцеві після авторизації, у якому відображаються його персональні дані та історія замовлень.
- Адміністрація Маркетплейсу – система «СмартМаг/SmartMag» та/або належним чином уповноважені особи, які здійснюють управління Маркетплейсом і забезпечують надання послуг Користувачам.
- Перевірка – процедура визначення Адміністрацією Маркетплейсу відповідності Користувачів встановленим вимогам до якості обслуговування, передбаченим розділом 6 цієї Угоди.
- Контент – будь-яка інформація, що розміщується Користувачем на Маркетплейсі, включаючи, але не обмежуючись: назви та описи товарів, фотографії, характеристики, рекламні матеріали, відомості про Користувача тощо.
- Вимоги до якості обслуговування на Маркетплейсі – правила, яким має відповідати Продавець для здійснення продажу товарів та/або послуг на Маркетплейсі; є невід’ємною частиною цієї Угоди.
- Правила розміщення інформації на Маркетплейсі – вимоги, обов’язкові для Продавця при розміщенні товарних позицій та/або здійсненні продажів на Маркетплейсі; є невід’ємною частиною цієї Угоди та розміщені в системі «СмартМаг/SmartMag».
- Угода – ця Угода користувача (договір-оферта), розміщена на ресурсі «СмартМаг/SmartMag».
- Моментом укладення цієї Угоди вважається момент будь-якої взаємодії користувача з Маркетплейсом. Користувач підтверджує свою згоду з усіма умовами цієї Угоди, а Маркетплейс надає йому персональне, невиключне, обмежене право на використання Сайту, в тому числі на вхід у свій обліковий запис (аккаунт) Покупцями.
- Угода користувача може бути змінена адміністрацією Маркетплейса без попереднього повідомлення. Продовження використання Маркетплейса Користувачем означає згоду такого Користувача зі змінами в Угоді.
- Якщо Користувач не згоден дотримуватися умов цієї Угоди (або нової редакції Угоди), він зобов'язується припинити використання Маркетплейса.
- Адміністрація маркетплейсу має право в будь-який момент відмовити будь-якому Користувачеві в реєстрації, передбаченим цією Угодою способом, і/або використанні маркетплейсу в разі порушення умов цієї Угоди та/або невідповідності Користувача вимогам щодо якості обслуговування на маркетплейсі/сайті.
- Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1035 "Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або іншої території України на тимчасово окуповану територію", у період тимчасової окупації угода не може бути укладена з суб'єктом господарювання з місцезнаходженням (місцем проживання) на тимчасово окупованій території. Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", яким тимчасово обмежено проведення певних операцій конкретному переліку осіб, внесених у Додаток 1 та Додаток 2 до зазначеного рішення.
- Фізична особа - підприємець або фізична особа, яка приймає цю Угоду підтверджує той факт, що вона не входить до переліку осіб, до яких існують обмеження їх діяльності на території України та/або про яких йде мова у цьому пункті Угоди.
- ПРЕДМЕТ УГОДИ
- Маркетплейс надає послуги, які дозволяють Користувачам реєструватися, передбаченим для такого Користувача цієї Угоди способом, таким чином, створюючи на Маркетплейсі облікові записи для подальшого розміщення оголошень Продавцями про продаж товарів та/або послуг та/або купівлі Покупцями товарів та/або послуг, що розміщені в оголошенні Продавців.
- Після реєстрації на Маркетплейсі Продавець отримує доступ до розділу сайту Маркетплейса СмартМаг/SmartMag, в якому він може розміщувати інформацію про себе (в т.ч. контактну інформацію), інформацію про товари та/або послуги, що він надає, а також іншу інформацію, що передбачена в розділі СмартМаг/SmartMag сайту Маркетплейса.
- Після реєстрації на Маркетплейсі Покупець отримує доступ до розділу СмартМаг/SmartMag сайту Маркетплейса, в якому міститься інформація про нього, історія замовлень та інша інформація, передбачена в розділі СмартМаг/SmartMag сайту Маркетплейса і за допомогою якого він може робити замовлення, не вводячи при кожному новому замовленні свої дані повторно.
- ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ АДМІНІСТРАЦІЇ МАРКЕТПЛЕЙСУ ТА КОРИСТУВАЧІВ
- Адміністрація Марткеплейсу зобов'язана:
- забезпечити технічну можливість отримання Користувачем Послуг в порядку, визначеному цією Угодою;
- надавати Користувачу можливість отримання консультацій служби підтримки у разі зазначення Користувачем ідентифікаційних даних. Обсяг консультацій обмежується конкретними питаннями, пов'язаними з наданням Послуг.
- Адміністрація Маркетплейсу має право:
- на власний розсуд видаляти будь-яку інформацію, яка публікується Користувачами на Маркетплейсі, призупиняти, обмежувати або припиняти доступ Користувача до Сервісів Маркетплейсу в будь-який час та без пояснення причин.
- розміщувати рекламну і/або іншу інформацію в будь-якому розділі Маркетплейсу без узгодження з Користувачем.
- У разі порушення Користувачем умов цієї Угоди (разом з її невід'ємними частинами), Адміністрація Маркетплейсу має право призупинити, обмежити або припинити доступ такого Користувача до будь-якого з Сервісів в односторонньому порядку в будь-який час. При цьому Маркетплейс не несе відповідальності за будь-які збитки, які можуть бути нанесені Користувачеві такими діями.
- здійснювати розсилання Користувачам повідомлень, в тому числі електронних, що містять інформацію про можливості Сервісів на Маркетплейсі, діяльність Власника Маркетплейсу або його партнерів, організаційно-технічну, інформаційну, маркетингову інформацію, комерційні пропозиції, а також інформацію, що безпосередньо пов`язана з наданням Користувачам послуг на Маркетплейсі (зокрема, але не виключно, сповіщення продавцям про отримання нового замовлення в Каталозі Маркетплейсу або Сайті продавця, а також про їх скасування тощо). Перелічені в цьому пункті Угоди повідомлення надходитимуть на контактні дані, надані Користувачем в Обліковому записі (Кабінеті продавця або Кабінеті покупця) або отримані від Користувача іншим законним способом. Користувач у будь-який момент може відмовитися від подальшого отримання повідомлень, крім тих, що прямо пов`язані з наданням послуг на Маркетплейсі.
- здійснювати модерацію всього Контенту Товарних позицій на відповідність їх вимогам цієї Угоди, Правил розміщення інформації на Маркетплейсі, Правил публікації відгуків та чинного законодавства України, і у разі виявлених порушень в будь-який час на свій розсуд видаляти таку інформацію з Маркетплейсу без пояснення причин.
- Адміністрація Маркетплейсу, враховуючи дії/бездіяльність Користувача, який порушує положення Правил розміщення інформації на Маркетплейсі, що є невід'ємною частиною цієї Угоди, має право на свій розсуд повністю або частково обмежити доступ до Сервісів, що надаються на Маркетплейсі, відмовитися від надання послуг Користувачеві і розірвати з ним договір в односторонньому порядку.
- У разі, якщо Адміністрація Маркетплейсу отримає відомості про незаконну діяльність Користувачів та/або встановить факти чи з’ясує обставини, які вказують на те, що діяльність Користувачів має ознаки незаконної, з метою забезпечення безпеки Користувачів і роботи Маркетплейсу, а також з метою запобігання та припинення шахрайських дій на Маркетплейсі, має право в односторонньому порядку призупинити, обмежити або зупинити доступ такого Користувача до будь-якого із Сервісів Маркетплейсу в будь-який час та/або розірвати договір в односторонньому порядку.
- Акцептуючи дану Угоду, Користувачі надають згоду, що Адміністрація Маркетплейсу має право здійснювати перевірку замовлень в тому числі інформації та/або документів, пов’язаних із замовленнями, а також розсилок та відгуків за допомогою свого програмного забезпечення, та, у разі виявлення відомостей або встановлення фактів, що мають ознаки отримання неправомірної вигоди та/або ухилення від сплати послуг та/або недобросовісної конкуренції та/або шахрайства, має право обмежити, призупинити, зупинити доступ такого Користувача до Електронного маркетплейсу та/або не приймати до уваги та/або не враховувати такі замовлення та відгуки. При цьому факт порушення або виявлення відомостей вважається підтвердженим, якщо Адміністрація Маркетплейсу оповістила про це Користувача та/або обмежила функціонал Електронного маркетплейсу для такого Користувача.
- У разі, якщо Адміністрація Маркетплейсу виступає організатором чи партнером в рекламних акціях, бонусних програмах, спеціальних програмах лояльності та/або інших заходах, які передбачають надання заохочень Користувачам Маркетплейсу, як учасникам таких заходів, та у разі отримання відомостей про незаконну діяльність учасників таких заходів та/або встановлення фактів чи обставин, які вказують на те, що діяльність учасників має ознаки незаконної та/або порушує умови та/або правила проведення таких заходів, Адміністрація Маркетплейсу, з метою забезпечення безпеки Користувачів та роботи Маркетплейсу, а також з метою запобігання та припинення шахрайських дій на Маркетплейсі, має право в односторонньому порядку призупинити, обмежити або зупинити доступ такого Користувача до будь-якого із Сервісів Маркетплейсу в будь-який час та/або розірвати договір в односторонньому порядку.
- Адміністрація Маркетплейсу з метою забезпечення безпеки Користувачів та роботи Маркетплейсу, а також з метою запобігання та зупинення шахрайських дій на Маркетплейсі має право запитувати документи, що ідентифікують Користувачів (фотографію Користувача в форматі селфі з відкритим паспортом, скан-копії (фотографії) паспорту Користувача, виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань для фізичних осіб та юридичних осіб). Також, з метою підтвердження добросовісності діяльності Продавця, Адміністрація Маркетплейсу має право запитувати у Продавців документи, що підтверджують відправку товарів Покупцям. У випадку відмови надати документи, Адміністрація Маркетплейсу має право в односторонньому порядку призупинити, обмежити або зупинити доступ такого Користувача до будь-якого із сервісів в будь-який час.
- Адміністрація Маркетплейсу має право видалити будь-які дані та інформацію, що міститься в Обліковому записі Користувача, а також припинити дію такого Облікового запису, за умови, що СмартМаг/SmartMag.
- Адміністрація Маркетплейсу має право записувати телефонні розмови з Користувачами, (що можуть відбуватись будь-якими існуючими засобами зв'язку), за умови попередження їх про запис. Попередження про запис розмов може бути надіслане Користувачеві в Особистому кабінеті, та/або на електронну пошту, та/або в деяких випадках може звучати голосове сповіщення перед початком розмови. Не залежно від способу сповіщення Користувача про можливий запис розмов, розпочинаючи розмову з представником Маркетплейсу, Користувач надає згоду на запис розмови.
- Представник Маркетплейсу в ході та/або після розмови з Користувачем має право зафіксувати домовленості/прохання Користувача та здійснити відповідні дії/застосувати відповідні налаштування на Маркетплейсі та/або Сайті Користувача для/в інтересах останнього.
- У разі надання недостовірної або неповної інформації Користувачем, Адміністрація Маркетплейсу має право призупинити або скасувати реєстрацію Користувача та припинити надання йому Послуг.
- Користувачі мають право:
- Особа, яка бажає стати покупцем, може пройти реєстрацію на сайті або здійснювати покупки без такої реєстрації. Відправляючи форму замовлення товару покупцем, не зареєстрованим на маркетплейсі, Користувач також погоджується з використанням зазначеної інформації, її обробку та зберігання «СмартМаг/SmartMag».
- Користувач зобов'язаний:
- Користувач зобов'язаний використовувати Маркетплейс/Сайт тільки в законних цілях, дотримуватися чинного законодавства України, а також прав та законних інтересів Власника Маркетплейсу.
- Користувач не має права вчиняти дій, що впливають на нормальну роботу Маркетплейсу і є його несумлінним використанням. Користувач зобов'язується не використовувати будь-які пристрої, програми, процедури, алгоритми і методи, автоматичні пристрої або еквівалентні ручні процеси для доступу, придбання, копіювання або відстеження змісту інформації на Маркетплейсі.
- Користувач зобов'язується не здійснювати дій, спрямованих на отримання доступу до чужого особистого профілю/Облікового запису шляхом підбору логіна і пароля, злому або інших дій.
- Користувач не має права передавати, відступати, продавати, передавати в користування тощо свої логін і пароль для доступу до Маркетплейсу і Сервісів, а також права на Сайт, третім особам без згоди Адміністрації Маркетплейсу. У разі передачі логіна і пароля або прав на Сайт будь-третій особі, всю відповідальність за дії такої третьої особи після цього несе Користувач.
- Користувач зобов'язується не використовувати самостійно або із залученням третіх осіб можливості Маркетплейсу з метою, які можуть бути кваліфіковані як порушення прав третіх осіб на об'єкти інтелектуальної власності, недобросовісна конкуренція, інше порушення чинного законодавства України. Користувач не має права використовувати інформацію Сайту для особистих некомерційних цілей. Копіювання інформації з сайту забороняється.
- Продавець зобов'язується не обмежувати можливість здійснення електронної угоди Покупцями на Маркетплейсі в розділі споживчих товарів шляхом відключення прийому замовлень в налаштуваннях Кабінету компанії, крім випадків, коли Продавець перебуває у відпустці або в неробочий час, вказаний Продавцем. Продавець діє самостійно і несе відповідальність за свої дії щодо користування Маркетплейсом та у відносинах з Покупцем, зокрема, щодо надання товару та/або послуги.
- Продавці гарантують, що володіють всіма правами на використання матеріалів та Контенту, що розміщуються ними на Маркетплейсі в Каталозі та/або на Сайтах, у т.ч. правами інтелектуальної власності.
- Користувач зобов'язується надати за запитом від Адміністрації Маркетплейсу додаткову інформацію, яка має безпосереднє відношення до надання Сервісів (послуг).
- Користувач зобов'язується дотримуватися майнових та немайнових прав авторів та інших правовласників при використанні функціональних можливостей Маркетплейсу.
- Користувачі Маркетплейсу зобов'язуються не допускати в адресу і щодо інших користувачів, Адміністрації та представників Маркетплейсу виразів і висловлювань у брутальній, образливій формі, проявляти агресію і застосовувати в своїх висловлюваннях (як усних, так і письмових) ненормативну лексику. У разі отримання скарги або фіксації Адміністрацією Маркетплейсу перерахованих вище дій, Адміністрація Маркетплейсу має право виставити такому Користувачеві попередження та/або обмежити доступ такого Користувача до Маркетплейсу та/або відмовитися від надання послуг і розірвати договір з Користувачем в односторонньому порядку.
- Користувачі, що пропонують до продажу товари на Маркетплейсі, зобов’язуються не дублювати інформацію, не наповнювати СмартМаг/SmartMag однаковими (повністю або частково) товарними позиціям (в тому числі, але не виключно, якщо товарні позиції містять часткове або повне співпадіння про товари, його опис, характеристики, ціну.
- Користувач при оформленні замовлення щодо кожної окремої Товарної позиції зобов'язується ознайомитись з Контентом, розміщеним у Товарній позиції Продавця. У зв'язку з цим, оформлюючи замовлення Користувач підтверджує, що він ознайомився з інформацією про товар/роботу/послугу, що вказана Продавцем у Товарній позиції та зробив свій вибір особисто, без будь-якого примусу та в повній мірі усвідомлюючи характеристики об'єкту (Товарної позиції Продавця) щодо якого між ним та Продавцем укладається договір купівлі-продажу.
- Під час реєстрації та/або заповнення форми замовлення та/або розміщенні Товарної позиції Користувач повинен надати правдиву, точну і повну інформацію про себе з питань, які пропонуються в формі для реєстрації і в формах розділів маркетплейсу «Кабінет Компанії», та «Кабінет Покупця» і підтримувати цю інформацію в актуальному стані, такому, що відповідає дійсності. Користувач зобов'язується забезпечити достовірність наданої інформації. Користувач не має права вимагати від Адміністрації Маркетплейсу приховування будь-якої інформації про нього.
- Шляхом підтвердження замовлення при його оформленні на Маркетплейсі, Користувач дає згоду на автоматичне створення Кабінету Покупця, для входу в який використовуватиметься або адреса електронної пошти або номер мобільного телефону, вказані при оформленні замовлення на Маркетплейсі. При цьому, Покупець в будь-який момент може видалити свій Кабінет Покупця, за умови, якщо він має до нього доступ.
- Фізична особа - підприємець, яка бажає отримати статус Продавця на Маркетплейсі, зобов'язана відповідати вимогам, що визначені розділом СмартМаг/SmartMag цієї угоди та пройти процедуру реєстрації у передбачений цією Угодою спосіб.
- Адміністрація Марткеплейсу зобов'язана:
- ПРАВИЛА РЕЄСТРАЦІЇ КОРИСТУВАЧІВ НА МАРКЕТПЛЕЙСІ
- Під час реєстрації та/або заповнення форми замовлення та/або розміщенні Товарної позиції Користувач повинен надати правдиву, точну і повну інформацію про себе з питань, які пропонуються в формі для реєстрації і в формах розділів маркетплейсу СмартМаг/SmartMag, та СмартМаг/SmartMag і підтримувати цю інформацію в актуальному стані, такому, що відповідає дійсності. Користувач зобов'язується забезпечити достовірність наданої інформації. Користувач не має права вимагати від Адміністрації Маркетплейсу приховування будь-якої інформації про нього.
- Шляхом підтвердження замовлення при його оформленні на Маркетплейсі, Користувач дає згоду на автоматичне створення Кабінету Покупця, для входу в який використовуватиметься або адреса електронної пошти або номер мобільного телефону, вказані при оформленні замовлення на Маркетплейсі. При цьому, Покупець в будь-який момент може видалити свій СмартМаг/SmartMag, за умови, якщо він має до нього доступ.
- У разі надання недостовірної або неповної інформації, Адміністрація Маркетплейсу має право призупинити або скасувати реєстрацію Користувача та припинити надання йому Послуг.
- Інформація про товари Користувача повинна відповідати вимогам до Контенту, передбаченим цією Угодою;
- У разі незгоди Користувача з реєстрацією на Маркетплейсі, він зобов'язується утриматися від подальшого використання Маркетплейсу.
- Зі свого боку Маркетплейс гарантує безпеку персональних даних, які надав Користувач. Такі дані захищені від доступу неуповноважених осіб, а права у сфері захисту прав персональних даних не будуть порушені Маркетплейсом.
- Реєстрація Продавця може бути скасована в будь-який момент на розсуд Адміністрації Маркетплейса у разі порушення Продавцем вимог чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів, інтелектуальної власності, Угоди або Правил розміщення інформації на Маркетплейсе, а також, якщо на думку Адміністрації Маркетплейса Продавець перестав відповідати вимогам до якості обслуговування на Маркетплейсе/Сайті і/або своїми діями (бездіяльністю) завдає шкоди діловій репутації Маркетплейса.
- ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ТА ОПРАЦЮВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
- Покупець оформлює Замовлення на Сайті Маркетплейсу самостійно, шляхом додавання обраних Товарів у віртуальну корзину і натискаючи кнопку "Оформити замовлення".
- Оформити Замовлення на Товари можуть тільки зареєстровані Покупці.
- Продавець залишає за собою право скасувати будь-яке замовлення в односторонньому порядку без пояснення причин, у тому числі після його підтвердження. У разі здійснення передоплати Покупцеві буде повернута повна сума, сплачена за Товар, протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту повідомлення про скасування замовлення. Покупець погоджується, що таке право Продавця не потребує додаткового погодження чи підтвердження з боку Покупця.
- ПОРЯДОК ОПЛАТИ ТА ДОСТАВКИ ЗАМОВЛЕНЬ:
- Оплата послуг здійснюється у гривнях.
- При оплаті Послуг електронним платіжним засобом (банківською картою) через будь-яку платіжну систему, комісію за переказ коштів оплачує Користувач окремо від суми коштів, що сплачується Продавцем в оплату Послуг Маркетплейсу, на умовах договору, укладеного між адміністратором Маркетплейсу із такою платіжною системою.
- Інформація про те, що оплата пройшла успішно, буде відправлена Замовнику в автоматичному режимі (після її отримання Виконавцем) на адресу електронної пошти та/або мобільний телефон, вказані Замовником при проходженні процедури реєстрації на Сайті.
- Переплата замовлення:
- За умовами роботи Маркетплейсу з Покупця може стягуватися передоплата у визначенних випадках. Це може бути передоплата за товар який ми можемо привезти під замовлення на протязі обумовлених термінів з Покупцем, або передоплата за великогабаритний товар який необхідно відправити з одного регіону в інший.
- Передоплата повертається лише в тому випадку, якщо в товарі виявлено дефект або заводський брак.
- Передплата не повертається якщо:
- товар вже переданий до служби доставки і прямує за маршрутом;
- товар замовлений і пройшло більше 3 годин з моменту внесення грошових коштів;
- в разі відмови клієнта від вантажу при отриманні від перевізника без вагомих причин;
- замовлені додаткові послуги (модифікація пристрою, нанесення гравіювання, тощо).
- товар поставлено під індивідуальне замовлення покупця (товари зі статусом «під замовлення» на сайті)
- товари вартістю до 1000 грн продаються тільки за 100% передоплатою.
- Стосовно доставки та отримання товару:
- Послуги з доставки транспортних компаній оплачує покупець: в точки наших продажів або в відділення транспортних кампаній.
- За умови переміщення товару на наші точки продажів вартість товару збільшується відповідно до тарифів перевізника на відповідний товар, в залежності від габаритів і оціночної вартості вантажу.
- При отриманні товару від фірм перевізників посилку необхідно відкривати в присутності співробітника фірми. Покупець повинен перевірити вантаж на предмет пошкоджень, відповідності комплектації і замовлення, переконатися в тому, що якість і кількість товару відповідає замовленню.
- УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
- Товари, що не підлягають поверненню:
- товари особистої гігієни (зубні щітки, бритви, насадки тощо). Їхнє повернення не проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р.;
- програмне забезпечення;
- товари які виготовлені/поставлені на замовлення ПОКУПЦЯ;
- засоби догляду;
- харчові продукти;
- акумуляторні батареї;
- інші товари, визначені законодавством.
- Умови повернення інших товарів.
- Повернення або обмін товару можливий за умови:
- збереження товарного вигляду (відсутність слідів використання, подряпин, потертостей тощо);
- збереження заводської упаковки, пломб і маркувань;
- товар не використовувався та не має годин напрацювання;
- відсутність механічних чи хімічних пошкоджень.
- Повернення або обмін товару можливий за умови:
- Терміни повернення.
- Заявка на повернення приймається протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару Покупцем (дата отримання визначається у документі "Замовлення покупця"). Повернення після 14 днів неможливе.
- Товар повинен бути фізично повернений Продавцю не пізніше, ніж через 14 календарних днів після отримання.
- Розгляд заявки на повернення займає до 2 робочих днів.
- Якщо клієнт не встиг відправити товар у встановлені терміни, повторна заявка на повернення не приймається.
- Процедура повернення
- Для оформлення повернення необхідно заповнити заявку на Сайті Маркетплейсу.
- Після ручної перевірки заявки Продавцем клієнт отримає email з усіма необхідними деталями протягом двох робочих днів.
- Покупець отримає адресу складу для відправки товару для обміну або повернення. Важливо! Пункти видачі замовлень в обласних центрах не приймають повернення.
- Після отримання та перевірки товару кошти повертаються на рахунок Покупця, з якого була здійснена оплата, протягом 2-5 робочих днів.
- Для повернення Товару необхідно надати:
- Товар у повній комплектації;
- Бланк “Замовлення покупця” або інший документ, що підтверджує покупку;
- Гарантійний талон (якщо додавався до товару).
- Обмін товару можливий тільки на таку ж модель без повернення грошей.
- Обмін на іншу модель можливий із доплатою або частковим поверненням коштів. Оплата проводиться на розрахунковий рахунок ФОПа або за наданими реквізитами.
- Фінансові питання пов'язані з поверненням
- Якщо товар купувався зі знижкою або за промокодом, повертається тільки фактично сплачена сума Покупцем.
- Вартість доставки при поверненні товару не відшкодовується.
- Якщо товар купувався в кредит або розстрочку, то:
- для розстрочки – скасування платежів у банківській системі, банк у свою чергу повертає кошти Покупцеві, якщо не минуло 14 днів з моменту оплати.
- для кредиту – Якщо це кредит, гроші повертаються на реквізити банку, а банк у свою чергу повертає кошти Покупцеві.
- Відправлення товару на повернення
- Доставка товару здійснюється тільки через Нову Пошту.
- Посилку необхідно страхувати на повну вартість.
- У разі втрати товару перевізник несе відповідальність, а компенсація виплачується за страховкою.
- Повернення товарів неналежної та належної якості
- Товари неналежної якості (браковані, з дефектами)
- Обмін можливий лише у разі виявлення дефекту, який виробник визнає виробничим браком.
- Обмін або повернення можливе лише після діагностики в сервісному центрі та підтвердження виробничого браку. Термін перевірки – до 14 робочих днів.
- Якщо дефект виявлено до 14 днів після покупки, товар можна обміняти на новий без ремонту.
- Товари належної якості (якщо просто не підійшов)
- Товар можна повернути, якщо дотримані правила повернення (збережена упаковка, відсутні сліди використання тощо).
- Категорії товарів, що не підлягають поверненню, визначені законодавством України (перелік зазначений вище).
- Можливий обмін на іншу модель або товар при дотриманні правил повернення.
- Товари неналежної якості (браковані, з дефектами)
- Товари, що не підлягають поверненню:
- ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ
- Загальні умови гарантії:
- Замовляючи продукцію, Покупець автоматично приймає умови публічної оферти.
- Гарантійний термін – вказаний у гарантійному талоні та рахується з моменту отримання товару Покупцем.
- При підтвердженні гарантійного випадку доставка товару Продавцю здійснюється за рахунок Покупця.
- Гарантія не надається на аксесуари до товарів.
- Для гарантійного обслуговування товар має бути у заводській упаковці з відповідним серійним номером на коробці та корпусі пристрою.
- Продавець не надає тимчасовий аналогічний товар на період ремонту.
- Документом, що підтверджує покупку та гарантію, є квитанція про оплату або гарантійний талон.
- Умови анулювання гарантії
- Гарантія анулюється у наступних випадках:
- Порушення гарантійних пломб.
- Ознаки стороннього втручання або спроби самостійного ремонту.
- Виявлення змін конструкції, несанкціонованого втручання в програмне забезпечення пристрою.
- Наявності слідів впливу вологи, агресивного середовища або механічних пошкоджень.
- Гарантія анулюється у наступних випадках:
- Процедура гарантійного обслуговування
- Термін ремонту: від 14 до 45 робочих днів залежно від наявності запчастин і складності ремонту.
- Якщо товар неможливо відремонтувати, пропонується рівноцінна заміна або повернення коштів.
- Якщо виробник відмовив у гарантійному ремонті, рішення має бути аргументованим. Покупцеві надається акт, у якому описано причини відмови в гарантійному обслуговуванні. У такому разі можливий платний ремонт за погодженням з Покупцем.
- Якщо несправність не підтверджується або претензії необґрунтовані, витрати на виклик спеціаліста та діагностику оплачує Покупець.
- Додаткові деталі
- Дефекти, що є природним зносом (згідно з правилами виробника), не підлягають гарантії.
- Якщо під час ремонту замінили запчастину, гарантія на товар не продовжується, крім випадків, коли термін гарантії закінчився – у такому разі гарантія продовжується тільки на замінену деталь.
- Якщо товар пошкодився при поверненні, але був застрахований, клієнту потрібно подати претензію до перевізника для отримання компенсації.
- Загальні умови гарантії:
- ВИМОГИ ДО КОНТЕНТУ, РОЗМЕЖУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
- Публікація інформації (контенту) на маркетплейсі повинна здійснюватися в повній відповідності з умовами цієї Угоди, Правилами розміщення інформації на маркетплейсі і додатково відповідати наступним вимогам:
- Опис товару повинен супроводжуватися фотографією, мати мінімум дві характеристики і бути написаним зрозумілою для широкої аудиторії мовою, не повторювати назву товару, не містити ключових слів для пошукових систем. Довжина такого опису повинна бути не менше 30 символів. В описі товару заборонено вказувати зовнішні посилання на інші сайти.
- Всі розміщені на Маркетплейсі товарні позиції повинні містити інформацію про актуальну ціну (роздрібна ціна у гривні), про наявність товару на складі або під замовлення і не мати мінімальної суми замовлення;
- Назва товару має бути змістовною та інформативною, написаною не великими буквами, таким що не містить стоп-слова (повний список стоп-слів: купити, продати, знижка, акція, оптом, ціна, продаж, терміново, скоро, безкоштовно, дешеві, опт, роздріб, недорого, дешево, роздріб, ціни, дорого, купити, недорогі, купити, недорогий, цінами, ціною, недороге, вартість, недорога, купить, дешева, знижки, дешевий, оптова, оптові, оптовий, оптовим, подати, купити, ціна, дорога, дорого, дорогий, замовити, недорогу, купити дешево, купуй, розпродаж, купівля, продажів, акція, вибір, вибрати).
- На маркетплейсі заборонено продаж будь-яких товарів, що порушують чинне законодавство України і які можуть бути розцінені як непристойні, образливі або вводять в оману. Зокрема, заборона поширюється на підроблені товари, що містять торгову марку або логотип, ідентичний торговій марці або логотипу іншого товару або практично не відрізняється від нього (в т.ч. репліки, копії без логотипу).
- Адміністрація Маркетплейсу не здійснює обов'язкової перевірки інформації та Контенту, яка розміщується Користувачами на Маркетплейсі.
- Адміністрація маркетплейсу не несе відповідальності за помилки, невідповідності, упущення, які були допущені при реєстрації або розміщенні інформації, а також будь-які матеріальні або нематеріальні збитки, що виникли у зв'язку з цим (включаючи упущену вигоду).
- Адміністрація маркетплейсу не несе відповідальності за використання (як правомірне, так і неправомірне) третіми особами інформації, розміщеної на маркетплейсі, включаючи їх відтворення і поширення, здійснені як в рамках маркетплейсу, так і іншими можливими способами.
- У разі, якщо розміщення контенту на маркетплейсі порушує права (в т.ч. права інтелектуальної власності) будь-яких третіх осіб, Адміністрація маркетплейсу має право видалити такий контент.
- У разі виникнення у зв'язку з розміщенням Користувачем Контенту та/або будь-якої інформації, рекламних матеріалів, та/або змістом рекламних матеріалів (відповідністю змісту реклами вимогам чинного законодавства та/або якістю товарів, що рекламуються, претензій, спорів, застосування штрафних санкцій з боку третіх осіб та/або контролюючих органів або за рішенням суду, такий Користувач зобов'язується розглядати і вирішувати ці питання самостійно без залучення Адміністрації Маркетплейса, а також зобов'язується компенсувати СмартМаг/SmartMag в повному обсязі збитки, витрати, включаючи штрафні санкції, викликані порушенням ним умов цієї Угоди.
- Вся розміщена Користувачами на маркетплейсі інформація вважається власністю користувачів, які її розмістили, до тих пір, поки не буде підстав вважати інакше. Користувачі маркетплейсу не отримують жодних прав на використання інформації, розміщеної іншими користувачами і несуть повну відповідальність перед власником інформації за її неправомірне використання.
- Публікація інформації (контенту) на маркетплейсі повинна здійснюватися в повній відповідності з умовами цієї Угоди, Правилами розміщення інформації на маркетплейсі і додатково відповідати наступним вимогам:
- ВИМОГИ ДО КОРИСТУВАЧІВ
- Для розміщення інформації про Продавця на Маркетплейсі та публікації його Контенту Користувач повинен відповідати хоча б одному або декільком наступним мінімальним критеріям:
- Користувач розміщується на Сайті Маркетплейсу СмартМаг/SmartMag, приймає замовлення через СмартМаг/SmartMag, із зазначенням інформації про способи доставки, оплати, регіони доставки, умови повернення, графік роботи;
- Користувач продає хоча б один товар, що відноситься до однієї з категорій, представлених на Маркетплейсі, при цьому такий товар відповідає вимогам до Контенту, описаним у розділі 7 цієї Угоди;
- Користувач має позитивні відгуки про свою роботу в мережі Інтернет. Адміністрація маркетплейсу враховує загальну кількість відгуків про роботу користувача, відсоток позитивних відгуків, роботу користувача з негативними відгуками (коментарі до відгуків і випадки оскарження відгуків Користувачем) і т. д.
- Всі продавці Маркетплейсу зобов'язані якісно обслуговувати Покупців і сумлінно виконувати свої зобов'язання перед Покупцями, зокрема Продавці зобов'язуються:
- своєчасно, але не пізніше ніж протягом 2 робочих годин, опрацьовувати відповідні замовлення та звернення покупців щодо товарів продавця, інформація про які розміщена на маркетплейсі. Продавець повинен вчасно зв'язуватися з покупцем (зателефонувати або написати) протягом 2-х годин, міняти в Кабінеті компанії статус замовлення з "Новий" на "прийнятий", в разі скасування замовлення вказувати справжню причину скасування, працювати зі скасованими замовленнями - якщо можливо, пропонувати альтернативу, своєчасно повідомляти про скасування замовлення, а в разі виконання замовлення, вказувати відповідний статус замовлення і т .д.
- своєчасно інформувати покупців про неможливість поставки відповідного товару в узгоджені сторонами терміни з обов'язковим зазначенням причин і уточненням термінів виконання своїх зобов'язань перед Покупцем;
- дотримуватися термінів доставки, названі Покупцеві. Якщо виникли затримки з виконанням доставки проінформувати про це Покупця;
- своєчасно розглядати і давати мотивовану відповідь на скарги, що надходять від Покупців, претензії та пропозиції, пов'язані з діяльністю Продавця на Маркетплейсі;
- Виконувати вимоги Закону України "Про захист прав споживачів" щодо прав покупців (споживачів) при придбанні ними товарів на сайті. Зокрема продавці зобов'язані на вимогу Покупця протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, не рахуючи дня покупки, обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив покупця за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням, за умови, що товар не використовувався і збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ про покупку даного товару. Якщо на момент обміну аналогічного товару, який би задовольняв вимоги Покупця, немає у продажу, покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір і отримати назад сплачені кошти за товар, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Не підлягають обміну (поверненню) товари, зазначені в постанові Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 " Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" - http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п;
- надавати покупцям документ, що підтверджує покупку товару. Таким документом може бути електронний документ, квитанція, товарний або касовий чек, квиток, талон або інший документ. Документ повинен в обов'язковому порядку містити інформацію про порядок обміну (повернення) товару, найменування продавця, порядок розгляду претензій, гарантійні умови
- розміщена Продавцем на Маркетплейсі інформація про наявність товару і ціни повинна бути актуальною постійно;
- коментувати залишені Покупцями та Відвідувачами відгуки, у т. ч. оперативно зв'язуватися з Покупцем, який залишив негативний відгук, пропонувати рішення проблеми;
- взаємодіяти з адміністрацією Маркетплейсу, так як команда СмартМаг/SmartMag буде інформувати про прострочення обробки замовлення або про скаргу покупця, що надійшла, рекомендувати поліпшити рівень якості обслуговування або актуалізувати контент.
- У разі порушення Продавцем викладених у цьому розділі Угоди Вимог до якості обслуговування на Маркетплейсе, а також при повторюваних простроченнях часу обробки замовлення, частих відмін замовлень, збільшення кількості негативних відгуків від Покупців і Користувачів, Адміністрація Маркетплейса залишає за собою право обмежити пріоритет показу інформації про товари продавця на Маркетплейсе, обмежити доступ до інформації про товари продавця на Маркетплейсе до моменту усунення продавцем порушень або скасувати реєстрацію Продавця і припинити надання послуг, так як своїми діями Продавець завдає шкоди діловій репутації Маркетплейса
- Для розміщення інформації про Продавця на Маркетплейсі та публікації його Контенту Користувач повинен відповідати хоча б одному або декільком наступним мінімальним критеріям:
- ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
- Адміністрація Маркетплейсу не гарантує збереження профілю користувача, і розміщеної Користувачем на Маркетплейсі інформації.
- Користувач несе повну відповідальність за збереження конфіденційності його облікового запису (аккаунта), в тому числі пароля і за всю діяльність, що відбувається з його обліковим записом. У разі порушення безпеки або несанкціонованого використання облікового запису Користувача, він повинен негайно повідомити про це Адміністрацію Маркетплейса. Маркетплейс не несе відповідальності за будь-які збитки завдані несанкціонованим використанням облікового запису Користувача. Користувач не може використовувати пароль і обліковий запис іншого Користувача без спеціального дозволу і згоди власника цього облікового запису і пароля. Адміністрація маркетплейсу не несе відповідальності за будь-які збитки або збитки, що виникли внаслідок невиконання Користувачем цих зобов'язань.
- Адміністрація маркетплейсу ні за яких обставин не несе відповідальності перед Продавцями, Покупцями, або третіми особами за будь-які непрямі збитки, в тому числі упущену вигоду.
- Адміністрація Маркетплейсу не здійснює перевірку розміщеної інформації (Контенту) і не несе відповідальності за відповідність інформації чинному законодавству України.
- Користувачі розуміють і повністю погоджуються з тим, що:
- Адміністрація Маркетплейсу надає виключно технічну можливість використання Маркетплейсу із метою визначеною в розділі 2 цієї Угоди;
- Адміністрація маркетплейсу не гарантує відсутності помилок і збоїв, в тому числі в роботі програмного забезпечення. Адміністрація маркетплейсу докладе всіх зусиль для усунення будь-яких збоїв і помилок, в разі їх виникнення, в максимально короткі терміни;
- Адміністрація Маркетплейсу не гарантує, що послуги будуть відповідати вимогам Користувача і надаватися безперервно і безпомилково;
- Адміністрація маркетплейсу не гарантує, що якість товарів і послуг, придбаних за допомогою маркетплейсу, буде відповідати очікуванням і / або вимогам Покупця;
- Адміністрація маркетплейсу не гарантує, що товари, послуги або інформація, замовлені за допомогою маркетплейсу, будуть надані Продавцем сайту відповідно до очікувань Покупця;
- Завантаження будь-якої інформації або матеріалів з маркетплейсу здійснюється на свій страх і ризик. Користувачі і відвідувачі маркетплейсу повністю відповідальні за втрату інформації або шкоду, заподіяну їх комп'ютеру внаслідок скачування інформації з маркетплейсу;
- При оформленні замовлення на товари та послуги за допомогою маркетплейсу, Адміністрація маркетплейсу рекомендує Покупцям звернути увагу на наявність у Продавця повної адреси та інших контактних даних (телефонів, e-mail тощо).
- Адміністрація маркетплейсу залишає за собою право повністю або частково обмежувати доступ до інформації, розміщеної продавцями або заблокувати аккаунт Користувача без попередження, у разі:
- отримання обов'язкових до виконання рішень компетентних державних органів України;
- вимог власників прав інтелектуальної власності, в т. ч., але не обмежуючись, авторських або суміжних прав, прав на знаки для товарів і послуг і т. д., про припинення порушень його прав Користувачем на маркетплейсі;
- іншого порушення прав або законних інтересів інших користувачів маркетплейсу, юридичних та фізичних осіб за їх вмотивованим зверненням;
- виявлення інформації, яка заборонена до розміщення на Маркетплейсі або не відповідає вимогам до Контенту відповідно до розділу 6 цієї Угоди та Правил розміщення інформації на Маркетплейсі.
- Маркетплейс, його власник, адміністрація, уповноважені представники, працівники, агенти, афілійовані особи та/або будь-які інші особи, що прямо чи опосередковано пов’язані з його функціонуванням, не несуть і в жодному випадку не можуть нести будь-якої матеріальної, фінансової, майнової, моральної чи іншої відповідальності, включаючи, але не обмежуючись, відшкодуванням реальних збитків, упущеної вигоди, моральної шкоди, шкоди діловій репутації, витрат на залучення представників чи експертів, пов’язаних з користуванням Маркетплейсом, розміщенням або продажем товарів чи наданням послуг через нього; усі правовідносини щодо купівлі, продажу, обміну, постачання, повернення, гарантійного чи післягарантійного обслуговування, а також будь-які інші взаємні зобов’язання та вимоги, що виникають між користувачем (покупцем) та постачальником (продавцем) товару чи послуги, встановлюються, існують та виконуються виключно між зазначеними сторонами напряму, без будь-якої участі чи втручання Маркетплейсу, який не є стороною будь-яких договорів купівлі-продажу, поставки, надання послуг, оренди, підряду чи інших правочинів, укладених між користувачами, та не набуває і не несе жодних прав чи обов’язків за такими договорами; Маркетплейс не здійснює і не зобов’язаний здійснювати перевірку фактичної наявності товарів чи послуг, їх якості, комплектності, відповідності заявленим характеристикам чи технічним описам, правового статусу та повноважень продавця, належності прав інтелектуальної власності чи відповідності товару/послуги вимогам безпеки, екологічним, санітарним, митним та іншим нормам; будь-які претензії, спори чи вимоги, у тому числі щодо відшкодування шкоди, усунення недоліків, повернення коштів, компенсації збитків, сплати штрафних санкцій чи інших платежів, підлягають вирішенню виключно між користувачем і постачальником у досудовому або судовому порядку без залучення Маркетплейсу як сторони у відповідних правовідносинах; користувач здійснює оплату вартості товару чи послуги безпосередньо на користь продавця (постачальника), а Маркетплейс не несе та не може нести жодної відповідальності за належне чи своєчасне здійснення таких оплат, а також за сплату продавцем будь-яких податків, зборів, митних платежів або інших обов’язкових платежів, пов’язаних з виконанням чи невиконанням зобов’язань за укладеними між користувачем і продавцем правочинами; у разі, якщо будь-яка компетентна установа або суд визнає Маркетплейс суб’єктом відповідальності у такому спорі, сторони погоджуються, що така відповідальність обмежується виключно прямими реальними збитками, доведеними належними доказами, і не може в жодному разі перевищувати суми, фактично сплаченої користувачем Маркетплейсу за використання його сервісів, якщо така сплата здійснювалась.
- Адміністрація Маркетплейсу (далі – Маркетплейс) не є стороною будь-яких правочинів, укладених Продавцем з третіми особами, зокрема зі споживачами та/або покупцями товарів чи послуг, розміщених на Маркетплейсі, та не несе перед ними будь-якої матеріальної, фінансової, майнової, моральної чи іншої відповідальності, включаючи, але не обмежуючись, відшкодуванням збитків, упущеної вигоди, моральної шкоди, витрат, пов’язаних із виконанням або невиконанням зобов’язань Продавця. Усі розрахунки за поставлені товари та/або надані послуги здійснюються виключно безпосередньо між Продавцем та покупцем/споживачем без будь-якої участі Маркетплейсу. Продавець зобов’язаний самостійно й у повному обсязі здійснювати облік, декларування та сплату всіх податків, зборів, митних та інших обов’язкових платежів, передбачених законодавством, що виникають у зв’язку з реалізацією ним товарів та/або наданням послуг. Маркетплейс виконує виключно функцію технічного надавача доступу до електронної торговельної платформи та забезпечує можливість розміщення інформації про товари та/або послуги Продавця, не втручаючись у господарську діяльність Продавця та не контролюючи виконання ним зобов’язань перед покупцями чи споживачами.
- Адміністрація Маркетплейсу має право обмежити доступ до розміщеної Користувачами інформації на Маркетплейсі або заблокувати аккаунт Користувача на свій розсуд, вказавши Користувачеві причину таких дій.
- Будь-які відомості, описи, характеристики, технічні параметри, цінові індикатори, умови комплектації, а також інші дані, розміщені Продавцем у мережі Інтернет, рекламних, інформаційних чи довідкових матеріалах, каталогах або доведені до відома невизначеного кола осіб у будь-який інший спосіб, мають виключно інформативний характер, не є та не можуть тлумачитися як публічна оферта у розумінні статей 633, 641, 642 Цивільного кодексу України, не створюють для Продавця жодних договірних чи інших юридичних обов’язків щодо незмінності вартості, асортименту, якісних чи технічних характеристик, зовнішнього вигляду, комплектації Товару та можуть бути змінені Продавцем у будь-який час на власний розсуд без попереднього повідомлення Покупця. Остаточні умови щодо предмета, ціни, якісних та кількісних характеристик Товару вважаються належним чином погодженими виключно у момент акцепту пропозиції Продавця шляхом оформлення Замовлення та підтвердження його прийняття Продавцем.
- Сторони погодили, що Продавець має право в односторонньому порядку змінювати умови цього Договору, зокрема, але не обмежуючись: ціни, характеристики, комплектацію, порядок та строки постачання, способи оплати, розміщуючи відповідні зміни на своєму веб-сайті. Продавець не зобов’язаний повідомляти Покупця про такі зміни окремо чи індивідуально. Покупець, здійснюючи доступ до веб-сайту Продавця та оформлюючи Замовлення, підтверджує, що ознайомився з актуальною на момент акцепту редакцією Договору та безумовно погоджується з його умовами у чинній редакції.
- Продавець/Виробник залишає за собою право вносити зміни до комплектації, технічного та програмного забезпечення без попереднього повідомлення. Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміни, внесені виробником. Якщо Покупець не підтвердив замовлення на протязі 12 годин з моменту оформлення замовлення, або якщо грошові кошти не були зараховані - Продавець має право анулювати замовлення в односторонньому порядку (не враховуючи вихідні дні роботи згідно з чинним графіком роботи).
- Адміністрація Маркетплейсу не є суб’єктом первинного чи державного фінансового моніторингу у розумінні Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», не здійснює перевірку фінансових операцій Користувачів, не проводить ідентифікацію та верифікацію Користувачів з метою виконання вимог зазначеного законодавства та не несе відповідальності за їх дотримання. Адміністрація Маркетплейсу також не є суб’єктом бухгалтерського чи податкового обліку щодо діяльності Користувачів, не зобов’язана і не здійснює зберігання первинної бухгалтерської, податкової чи фінансової документації, у тому числі договорів, рахунків, накладних, актів виконаних робіт, касових документів чи будь-яких інших фінансових документів, що можуть створюватися та/або обмінюватися між Користувачами. Виключна відповідальність за ведення бухгалтерського та податкового обліку, формування і зберігання відповідної документації, а також за дотримання норм законодавства у сфері фінансового моніторингу покладається на Продавців та Покупців як суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб.
- Адміністрація Маркетплейсу не гарантує збереження профілю користувача, і розміщеної Користувачем на Маркетплейсі інформації.
- ФОРС-МАЖОР
- Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання своїх зобов’язань за цією Угодою, якщо їх виконанню перешкоджає надзвичайна і невідворотна за даних умов подія (форс-мажор та/або обставини непереборної сили). При цьому термін виконання зобов’язань за Договором відкладається відповідно до часу, протягом якого діяли такі обставини.
- Перелік обставин непереборної сили визначається регламентом засвідчення обставин непереборної сили Торгово-промислової палати України та регіональними торгово-промисловими палатами.
- Якщо обставини, зазначені в пункті 12.1 цього Договору, будуть тривати більше 30 (тридцять) календарних днів, то кожна зі Сторін має право розірвати цей Договір, письмово повідомивши іншу Сторону за 15 (п’ятнадцять) календарних днів до дати розірвання.
- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
- Сукупність програмних продуктів, програмного забезпечення, баз даних, вихідних кодів, алгоритмів, структурованих даних, елементів дизайну, художньо-графічних рішень, текстових матеріалів, фотографічних та аудіовізуальних творів, об’єктів авторського права, об’єктів суміжних прав, комерційних (фірмових) найменувань, торговельних марок (знаків для товарів і послуг), комерційних позначень, логотипів, інтерфейсних рішень, технічної документації, а також будь-яких інших результатів інтелектуальної, творчої та/або господарської діяльності, які використовуються в процесі функціонування та надання Сервісів Маркетплейсу, у їхній сукупності або окремо, є об’єктами права інтелектуальної власності їхніх законних правовласників (у тому числі, але не обмежуючись, Адміністрацією Маркетплейсу) та охороняються положеннями Цивільного кодексу України, Закону України «Про авторське право і суміжні права», Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», іншими актами законодавства України у сфері охорони прав інтелектуальної власності, а також міжнародними договорами та конвенціями, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Будь-яке відтворення, копіювання, публічне використання, відтворення в електронному чи паперовому вигляді, переклад, адаптація, модифікація, розповсюдження, доведення до загального відома, публічне виконання, імпорт, експорт, продаж, інше введення в цивільний оборот чи використання будь-яким способом зазначених вище об’єктів інтелектуальної власності (у тому числі шляхом створення похідних творів), здійснене без попереднього письмового дозволу Адміністрації Маркетплейсу або іншого законного правовласника, вважається порушенням виключних майнових прав інтелектуальної власності та є неправомірним. Такі дії тягнуть за собою наслідки, передбачені чинним законодавством України, а саме: можливість застосування засобів цивільно-правового захисту (відшкодування шкоди, стягнення упущеної вигоди, компенсації, припинення дій, що порушують право), адміністративної відповідальності (накладення штрафів, конфіскація незаконно виготовлених примірників тощо), а у випадках, визначених законом, – кримінальної відповідальності за ст. 176 Кримінального кодексу України. Адміністрація Маркетплейсу та/або інший законний правовласник залишають за собою право вживати будь-які передбачені законом заходи захисту порушених прав, у тому числі шляхом звернення до суду, компетентних органів державної влади, а також ініціювання проваджень у сфері захисту прав інтелектуальної власності відповідно до норм міжнародних договорів і конвенцій (зокрема, Бернської конвенції про охорону літературних і художніх творів, Паризької конвенції про охорону промислової власності.
- Розміщення Продавцями на Маркетплейсі інформації про товари та/або послуги із зазначенням торговельних марок, комерційних позначень, логотипів, брендових елементів та інших об’єктів права інтелектуальної власності, що належать виробникам або іншим третім особам, здійснюється виключно під відповідальність таких Продавців. Адміністрація Маркетплейсу не набуває жодних прав та не несе жодних обов’язків чи відповідальності у зв’язку з використанням Продавцями зазначених позначень, у тому числі за можливе порушення прав інтелектуальної власності третіх осіб. У випадку надходження до Адміністрації Маркетплейсу належним чином оформленої та підтвердженої правовласником вимоги щодо порушення його прав, Адміністрація Маркетплейсу має право повідомити відповідного Користувача (Продавця) про необхідність усунення порушення. При цьому Адміністрація Маркетплейсу не зобов’язана здійснювати моніторинг, попередню перевірку чи блокування інформації, що розміщується Продавцями, і не несе жодних негативних наслідків, пов’язаних із можливим використанням торговельних марок, комерційних позначень чи інших об’єктів інтелектуальної власності. Усі вимоги щодо захисту прав інтелектуальної власності повинні пред’являтися безпосередньо до відповідного Продавця, який розмістив інформацію з використанням таких об’єктів.
- ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
- Угода починає діяти з моменту прийняття Користувачем цієї Угоди, та діє до повного виконання Сторонами зобов’язань (у тому числі відшкодування усіх збитків) за цим Договором чи до його розірвання.
- Зміни і доповнення до цієї Угоди можуть бути зроблені Адміністрацією Маркетплейсу в односторонньому порядку без попереднього повідомлення Користувачів у будь-який момент шляхом їх розміщення на Сайті Маркетплейсу. До правовідносин, які виникли до внесення змін та доповнень, застосовується редакція Договору, яка діяла на момент виникнення таких правовідносин. Замовник не має права вносити зміни та доповнення до цього Договору.
- Адміністрація Маркетплейсу не здійснює збирання, зберігання чи розповсюдження персональних даних Користувачів поза межами, необхідними для належного функціонування сервісу. Обробка, зберігання та використання персональних даних здійснюється виключно у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних» та інших нормативно-правових актів України. Усі права та обов’язки Сторін щодо обробки персональних даних визначаються чинним законодавством України.
- Питання, не врегульовані цією Угодою, підлягають тлумаченню відповідно до чинного законодавства України.
- У разі виникнення спорів або розбіжностей, Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій, а, у разі неможливості досудового врегулювання спору, Сторони мають право звернутись до суду в порядку чинного законодавства України.
Контактна інформація
+38 (044) 334 71 94
+38 (095) 888 56 77
+38 (097) 888 56 77
+38 (093) 888 56 77
[email protected]
ПН-ПТ. с 10:00 до 18:00