facebook_pixel

Пн-Пт. с 10:00 до 18:00

Ми у месенджерах
Акції
+38 (044) 334 71 94

Пн-Пт. с 10:00 до 18:00

Ми у месенджерах
Пн-Пт. с 10:00 до 18:00

Умови сайту

Увага! Перед переглядом цього сайту уважно прочитайте ці умови. Якщо Ви не згодні з цими умовами, то не використовуйте цей сайт. Використання даного сайту, в тому числі заповнення різних форм, заявок, а також замовлення вами товарів / послуг з використанням даного сайту означає вашу згоду з умовами данної Угоди.

 

ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

на придбання продукції
інтернет-магазину
«SmartMag»

 

У відповідності зі статтями 633, 641, 642 Цивільного Кодексу України (далі – ЦКУ) та Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями затверджених наказом Міністерства економіки України від 19.04.2007 №103, Адміністрація сайту в особі інтернет-магазину «SmartMag» (далі – ПРОДАВЕЦЬ), публікує даний публічний договір, що є договором-офертою (далі Договір) на адресу як фізичних, так і юридичних осіб (далі ПОКУПЕЦЬ) і має відповідну юридичну силу при продажі Товарів або послуг, представлених на офіційному інтернет-сайті Продавця https://smartmag.biz.ua.

Факт здійснення ПОКУПЦЕМ замовлення Товару або послуг, в усній (по телефону або в магазині, офісі) або письмовій (через сайт або електрону пошту), згідно ст. 642 Цивільного кодексу України, є повним та беззаперечним прийняттям умов даного договору та інформації викладеній на сайті, а також є згодою ПОКУПЦЯ, що користується послугами або купує Товар, з правилами, строками, обмеженнями та іншими умовами співпраці, викладеними в даному Договорі.

  1. Загальні положення
    1. «Оферта» - публічна пропозиція ПРОДАВЦЯ, адресована будь-якій фізичній та юридичній особі, з метою укласти цей Договір, на існуючих умовах, зазначених у Договорі.
    2. «Товар» - перелік найменувань асортименту, представлений на офіційному сайті Продавця https://smartmag.biz.ua але не обмежується тільки сайтом.
    3. «Продавець» - компанія, що реалізує Товар/послуги, представлені в інтернет-магазині на сайті https://smartmag.biz.ua але не обмежується тільки сайтом.
    4. «Покупець» - фізична, або юридична особа, що вступили у договірні відносини із Продавцем на умовах, зазначених у Договорі.
    5. «Акцепт» - повне та беззаперечне прийняття ПОКУПЦЕМ умов Договору.
    6. «Замовлення» - окремі позиції із асортиментного переліку Товару, вказані ПОКУПЦЕМ при розміщенні замовлення на інтернет-сайті Продавця https://smartmag.biz.ua або замовлені будь-яким іншим способом.
    7. «Кур’єрська доставка» - безпосередня передача Товару від працівника служби доставки, або від працівника ПРОДАВЦЯ, або від іншої уповноваженої ПРОДАВЦЕМ особи ПОКУПЦЮ в місці, вказаному ПОКУПЦЕМ як адреса доставки, на платній або безкоштовній умовах.
    8. «Інтернет-магазин» або «Сайт» - веб-сторінка ПРОДАВЦЯ https://smartmag.biz.ua.
    9. «Особистий кабінет» - простір на Сайті, доступ до якого має Покупець, в якому відбивається його персональна інформація та історія розміщених ним Замовлень.
  2. Предмет договору
    1. Цей договір визначає порядок взаємодії та умови надання Інтернет-магазином послуг Покупцеві, грунтуючись на його прагненні, бажанні і можливості скористатися послугами пошуку, комплектації і резервування Товарів, а також на прагненні Інтернет-магазину надати Покупцеві потрібну йому інформацію, знайти і укомплектувати Товари згідно Замовлення покупця, і зарезервувати їх для подальшого придбання Покупцем.
    2. Інтернет-магазин надає Покупцеві наступні послуги:
      • Пошук, комплектація і резервування Товарів на підставі Замовлення, оформленого Покупцем на Сайті і підтвердженого Інтернет-магазином
      • Інтернет-магазин здійснює продаж і доставку Товарів за допомогою кур'єрських служб доставки, зазначених на сайті інтернет-магазину на підставі заявок Покупців, залишених на Сайті і підтверджених Інтернет-магазином. Зазначені на Сайті ціни на Товари включають в себе вартість послуг пошуку, комплектації і резервування і доставки товарів Покупців, якщо інше не зазначено в підтвердженні Заявки.
    3. Покупець погоджується з умовами цього договору в момент оформлення Замовлення шляхом натискання на кнопку «Підтвердити замовлення», що виражає підтвердження Покупця про прочитання тексту цього договору і згоду з його умовами. Надалі заперечення від Покупця щодо надання таким чином своєї згоди позбавляє Інтернет-магазин від будь-якого роду відповідальності за невиконання умов цього договору і залишає право Інтернет-магазину скасувати Замовлення в односторонньому порядку.
  3. Правила роботи з Сайтом
    1. Покупець може переглядати зміст Сайту, оформляти замовлення, а також користуватися іншими його сервісами.
    2. Реєстрація потрібна для доступу Покупця до персоналізованої інформації та надання додаткових можливостей роботи з Сайтом.
    3. При реєстрації Покупець вводить такі дані:
      • Ім'я, прізвище
      • Номер телефону
      • Адреса електронної пошти
      • Пароль
    4. Покупець зобов'язується надати відповідну дійсності, точну і повну інформацію про себе. Інтернет-магазин не несе відповідальності за точність і правильність інформації, залишеної Покупцем при реєстрації та здійсненні Замовлення.
    5. Після реєстрації на Сайті Покупцеві надається доступ до Особистого кабінету.
    6. Покупець зобов'язується не повідомляти третім особам параметри доступу, зазначені при реєстрації. У разі виникнення у Покупця підозр щодо несанкціонованого використання третіми особами таких параметрів, Покупець зобов'язується негайно повідомити про це Інтернет-магазину, надіславши електронний лист на адресу [email protected] або зв'язатися по телефонам, актуальні номери яких вказані завжди на сайті.
    7. Покупець несе відповідальність за будь-які дії, здійснені на Сайті під його обліковим записом і від його імені.
    8. Інтернет-магазин має право відмовити Покупцеві в користуванні послугами Інтернет-магазину, якщо у нього будуть підстави вважати, що Покупець вказав недостовірні дані, а так само за умови несумлінної поведінки (наприклад, порушення умов цього договору, або ін.).
    9. Заборонено використовувати Сайт в протизаконної і забороненої діяльності. Покупці Інтернет-магазину погоджуються дотримуватися законів України і норми поведінки, прийняті в мережі Інтернет, а саме, але не обмежуючись, розміщенням на сайті матеріалів екстремістського, порнографічного чи іншого характеру, що зачіпає і / або ущемляє честь, гідність і / або ділову репутацію третіх осіб і порушують загальноприйняті норми моралі, а також розміщувати рекламну інформацію без дозволу Інтернет-магазину.
  4. Порядок оформлення Замовлення
    1. Покупець оформляє Замовлення на Сайті самостійно, шляхом додавання обраних Товарів в віртуальну корзину і натискаючи кнопку «Оформити замовлення».
    2. Оформити Замовлення на Товари можуть тільки зареєстровані покупці.
  5. Порядок оплати
    1. Покупець набуває Товари, зазначені в розміщеному на Сайті замовленні, а також оплачує послуги Інтернет-магазину на умовах узгоджених сторонами в підтвердженому Інтернет-магазином замовленні Покупця:
      • На умовах передоплати на рахунок Інтернет-магазину, вказаний в замовленні;
      • В момент отримання Товару в відділенні кур'єрської служби.
    2. Загальна вартість Замовлення, що включає повну вартість Товарів і послуг Інтернет-магазину, дорівнює сумі підлягає оплаті і вказується на Сайті при оформленні і в момент розміщення Замовлення.
  6. Умови повернення
    1. Товари, що не підлягають поверненню:
      • Повернення товарів особистої гігієни (зубні щітки, бритви, насадки тощо) не проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р. Також не підлягають поверненню програмне забезпечення, товари які виготовлені/поставлені на замовлення ПОКУПЦЯ, засоби догляду, харчові продукти, акумуляторні батареї та інші товари, визначені законодавством.
    2. Умови повернення інших товарів.
      1. Повернення або обмін товару можливий за умови:
        • Збереження товарного вигляду (відсутність слідів використання, подряпин, потертостей тощо).
        • Збереження заводської упаковки, пломб і маркувань.
        • Товар не використовувався та не має годин напрацювання.
        • Відсутність механічних чи хімічних пошкоджень.
    3. Терміни повернення
      • Заявка на повернення приймається протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару Покупцем (дата отримання визначається у документі "Замовлення покупця"). Повернення після 14 днів неможливе.
      • Товар повинен бути фізично повернений Продавцю не пізніше, ніж через 14 календарних днів після отримання.
      • Розгляд заявки на повернення займає до 2 робочих днів.
      • Якщо клієнт не встиг відправити товар у встановлені терміни, повторна заявка на повернення не приймається.
    4. Процедура повернення
      • Для оформлення повернення необхідно заповнити заявку на сайті.
      • Після ручної перевірки заявки Продавцем клієнт отримає email з усіма необхідними деталями протягом двох робочих днів.
      • Покупець отримає адресу складу для відправки товару для обміну або повернення.
      • Важливо! Пункти видачі замовлень в обласних центрах не приймають повернення.
      • Після отримання та перевірки товару кошти повертаються на рахунок Покупця, з якого була здійснена оплата, протягом 2-5 робочих днів.
    5. Документи, необхідні для повернення
      • Товар у повній комплектації.
      • Бланк “Замовлення покупця” або інший документ, що підтверджує покупку.
      • Гарантійний талон (якщо додавався до товару).
    6. Обмін товару
      • Можливий тільки на таку ж модель без повернення грошей.
      • Обмін на іншу модель можливий із доплатою або частковим поверненням коштів. Оплата проводиться на розрахунковий рахунок ФОПа або за наданими реквізитами.
    7. Фінансові питання
      • Якщо товар купувався зі знижкою або за промокодом, повертається тільки фактично сплачена сума Покупцем.
      • Вартість доставки при поверненні товару не відшкодовується.
      • Якщо товар купувався в кредит або розстрочку, то:
        • для розстрочки – скасування платежів у банківській системі, банк у свою чергу повертає кошти Покупцеві, якщо не минуло 14 днів з моменту оплати.
        • для кредиту – Якщо це кредит, гроші повертаються на реквізити банку, а банк у свою чергу повертає кошти Покупцеві.
    8. Відправлення товару на повернення
      • Доставка товару здійснюється тільки через Нову Пошту.
      • Посилку необхідно страхувати на повну вартість.
      • У разі втрати товару перевізник несе відповідальність, а компенсація виплачується за страховкою.
    9. Повернення товарів неналежної та належної якості
      1. Товари неналежної якості (браковані, з дефектами)
        • Обмін можливий лише у разі виявлення дефекту, який виробник визнає виробничим браком.
        • Обмін або повернення можливе лише після діагностики в сервісному центрі та підтвердження виробничого браку. Термін перевірки – до 14 робочих днів.
        • Якщо дефект виявлено до 14 днів після покупки, товар можна обміняти на новий без ремонту.
      2. Товари належної якості (якщо просто не підійшов)
        • Товар можна повернути, якщо дотримані правила повернення (збережена упаковка, відсутні сліди використання тощо).
        • Категорії товарів, що не підлягають поверненню, визначені законодавством України (перелік зазначений вище).
        • Можливий обмін на іншу модель або товар при дотриманні правил повернення.
  7. Конфіденційність і захист персональних даних
    1. При реєстрації на Сайті Покупець залишає персональні та контактні дані, зазначені в п.4.3. цього договору, але не обмежуються ним.
    2. Надаючи свої персональні дані на Сайті при реєстрації або оформленні Замовлення, Покупець дає свою добровільну згоду на обробку та використання (в тому числі і передачу) своїх персональних даних без обмеження терміну дії такої згоди відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06 .2010 року
    3. Інтернет-магазин використовує отримані персональні дані для надання послуг, визначених цим договором, для просування послуг, що надаються Інтернет-магазином, в тому числі і за допомогою автоматизованої обробки персональних даних.
    4. Інтернет-магазин зобов'язується не розголошувати отриману від Покупця інформацію. Не вважається порушенням надання Інтернет-магазином інформації агентам і третім особам, що діють на підставі договору з Інтернет-магазином, в тому числі і для виконання зобов'язань перед Покупцем, а також у випадках, коли розкриття такої інформації встановлено вимогами законодавства.
    5. Якщо Покупець не бажає, щоб Інтернет-магазин продовжував обробляти персональні дані, то Покупцеві необхідно звернутися із заявою в службу підтримки. В цьому випадку Покупець не зможе продовжувати користуватися послугами Інтернет-магазину.
    6. Покупець несе відповідальність за підтримання своїх персональних даних в актуальному стані. Інтернет-магазин не несе відповідальності за неякісне виконання покладених на нього зобов'язань у зв'язку з неактуальністю інформації про Покупця або невідповідністю її дійсності.
  8. Інформаційні повідомлення
    1. Реєструючись на Сайті, Покупець дає Інтернет-магазину згоду на отримання інформаційних повідомлень від Інтернет-магазину і його партнерів, що діють на підставі договору з Інтернет-магазином, за допомогою служби коротких повідомлень (SMS) і електронної пошти.
    2. У будь-який момент Покупець має право відмовитися від отримання такої розсилки, змінивши відповідні налаштування в Особистому кабінеті.
  9. Правила використання матеріалів, розміщених на Сайті
    1. Сайт містить матеріали, товарні знаки, фірмові найменування та інші захищені законом матеріали, включаючи, але не обмежуючись, тексти, фотографії, графічні зображення, музичні та звукові твори.
    2. Весь зміст Сайту охороняється законодавством України.
    3. Покупець не має права використовувати матеріали, розміщені на Сайті, як то: вносити зміни, публікувати, передавати третім особам, брати участь у продажу або уступці, створювати вторинні документи та ін.
  10. Гарантійні забов'язання
    1.  Загальні умови гарантії
      • Замовляючи продукцію, Покупець автоматично приймає умови публічної оферти.
      • Гарантійний термін – вказаний у гарантійному талоні та рахується з моменту отримання товару Покупцем.
      • При підтвердженні гарантійного випадку доставка товару Продавцю здійснюється за рахунок Покупця.
      • Гарантія не надається на аксесуари до товарів.
      • Для гарантійного обслуговування товар має бути у заводській упаковці з відповідним серійним номером на коробці та корпусі пристрою.
      • Продавець не надає тимчасовий аналогічний товар на період ремонту.
      • Документом, що підтверджує покупку та гарантію, є квитанція про оплату або гарантійний талон.
    2. Умови анулювання гарантії
      1. Гарантія анулюється у наступних випадках:
        • Порушення гарантійних пломб.
        • Ознаки стороннього втручання або спроби самостійного ремонту.
        • Виявлення змін конструкції, несанкціонованого втручання в програмне забезпечення пристрою.
        • Наявності слідів впливу вологи, агресивного середовища або механічних пошкоджень.
    3. Процедура гарантійного обслуговування
      • Термін ремонту: від 14 до 45 робочих днів залежно від наявності запчастин і складності ремонту.
      • Якщо товар неможливо відремонтувати, пропонується рівноцінна заміна або повернення коштів.
      • Якщо виробник відмовив у гарантійному ремонті, рішення має бути аргументованим. Покупцеві надається акт, у якому описано причини відмови в гарантійному обслуговуванні. У такому разі можливий платний ремонт за погодженням з Покупцем.
      • Якщо несправність не підтверджується або претензії необґрунтовані, витрати на виклик спеціаліста та діагностику оплачує Покупець.
    4. Додаткові деталі
      • Дефекти, що є природним зносом (згідно з правилами виробника), не підлягають гарантії.
      • Якщо під час ремонту замінили запчастину, гарантія на товар не продовжується, крім випадків, коли термін гарантії закінчився – у такому разі гарантія продовжується тільки на замінену деталь.
      • Якщо товар пошкодився при поверненні, але був застрахований, клієнту потрібно подати претензію до перевізника для отримання компенсації.
  11. Інші умови
    1. Цей договір укладено на території України і підпорядковується матеріальному праву України.
    2. Недійсність будь-якого пункту або частини цього договору не веде до недійсності договору в цілому.
    3. Всі суперечки, що виникають між Покупцем та Інтернет-магазином, вирішуються шляхом переговорів. У разі недосягнення врегулювання спірного питання, Покупець або Інтернет-магазин можуть звернутися за вирішенням спору до судових органів відповідно до чинного законодавства.
    4. Послуги з доставки транспортних компаній оплачує покупець: в точки наших продажів або в відділення транспортних кампаній.
    5. За умови переміщення товару на наші точки продажів вартість товару збільшується відповідно до тарифів перевізника на відповідний товар, в залежності від габаритів і оціночної вартості вантажу.
    6. За умовами роботи нашого магазину з Покупця може стягуватися передоплата у визначенних випадках. Це може бути передоплата за товар який ми можемо привезти під замовлення на протязі обумовлених термінів з Покупцем, або передоплата за великогабаритний товар який необхідно відправити з одного регіону в інший.
    7. Передоплата повертається лише в тому випадку, якщо в товарі виявлено дефект або заводський брак.
    8. Передплата не повертається якщо:
      • товар вже переданий до служби доставки і прямує за маршрутом;
      • товар замовлений і пройшло більше 3 годин з моменту внесення грошових коштів;
      • в разі відмови клієнта від вантажу при отриманні від перевізника без вагомих причин;
      • замовлені додаткові послуги (модифікація пристрою, нанесення гравіювання, тощо).
    9. Передоплата повертається лише в тому випадку, якщо в товарі виявлено дефект або заводський брак.
    10. При отриманні товару від фірм перевізників посилку необхідно відкривати в присутності співробітника фірми. Покупець повинен перевірити вантаж на предмет пошкоджень, відповідності комплектації і замовлення, переконатися в тому, що якість і кількість товару відповідає замовленню.
    11. Інтернет-магазин має право вносити зміни в текст цього договору на власний розсуд в будь-який момент і без попереднього повідомлення Покупців. Актуальна (діюча) редакція договору завжди доступна на Сайті.
    12. Виробник залишає за собою право вносити зміни до комплектації, технічного та програмного забезпечення без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником. Якщо Покупець не підтвердив замовлення на протязі 12 годин з моменту оформлення замовлення, або якщо грошові кошти не були зараховані - Продавець має право анулювати замовлення в односторонньому порядку (не враховуючи вихідні дні роботи магазину згідно з чинним графіком роботи).
    13. Товари вартістю до 1000 грн продаються тільки за 100% передоплатою.

 

 

Підписатись на новини

Дізнавайся про наші акції, розпродажі та новини першим!