УВАГА - корисна інформація!
На нашому сайті вказані ціни на товари, що знаходяться на складах Львівської області і можуть бути відправлені в усі регіони країни службами доставки. Послуги з доставки транспортних компаній оплачує покупець - в точки наших продажів або в відділення транспортних кампаній.
За умови переміщення товару на наші точки продажів вартість товару збільшується відповідно до тарифів перевізника на відповідний товар, в залежності від габаритів і оціночної вартості вантажу.
Ми намагаємося надати найкращі ціни та найбільш вигідні умови для всіх наших клієнтів!
Переміщення деяких груп товарів та форм оплати в точки самовивозу не доступно, такі товари відправляються виключно службами доставки. Про це Вас проконсультує наш менеджер.
ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ
1. Готівкою
При отриманні товару в одній з наших торгових точок або нашому кур'єру.
2. Безготівковий розрахунок
Оплата за рахунком-фактурою без ПДВ - в цьому випадку комісія складає 5% від вартості товару. Оплата за безготівковим розрахунком провадиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок.
3. Visa та MasterCard (сервіс WayForPay)
Оплата замовлення онлайн банківською картою Visa і MasterCard. Доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу. До суми додається додаткова комісія сервісу 2,5% від суми завмовлення.
4. Післяплата (Контроль оплати)
Оплата співробітнику Нової Пошти після огляду товару. Додаткова комісія сервісу становить 2% + 20 грн (додається до суми замовлення).
5. Оплата на банківську карту
Оплата за товар через касу / термінал / додаток банку. До суми додається додаткова комісія 1% від суми завмовлення.
6. Оплата криптовалютою (сервіс Whitepay)
Оплата криптовалютою через сервіс Whitepay. До суми додається додаткова комісія 2,5% від суми завмовлення.
7. "Покупка частинами" від Monobank
Для того щоб придбати товари в розстрочку від monobank необхідно мати картковий рахунок в monobank і оформити заявку на нашому сайті через відповідну форму, номер телефону покупця повинен збігатися з фінансовим номером клієнта monobank. Даний сервіс доступний не для всіх товарів на нашому сайті, тільки для тих, де є символ сервісу - "лапка"! Якщо символу немає, уточніть можливість покупки у менеджера.
8. Розстрочка від Приватбанк
Для придбання у розстрочку від Приватбанк Вам необхідно мати картковий рахунок в банку, а також наявний кредитний ліміт. Далі покупець повинен оформити заявку на нашому сайті через відповідну форму, номер телефону покупця повинен збігатися з фінансовим номером клієнта Приватбанк. Даний сервіс доступний не для всіх товарів на нашому сайті, тільки для тих, де є символ банку - "розстрочка Приват"! Якщо символу немає, уточніть можливість покупки у менеджера.
9. Кредит
Можливо оплатити покупку в кредит або оформити миттєву розстрочку прямо на нашому сайті. Заявку на кредит можна лишити з картки товару, детальніше за посиланням.
10. Онлайн-оплата банківською карткою (monobank)
Оплата замовлення онлайн банківською карткою через сервіс від monobank. Доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу. За оплату може стягуватися додаткова комісія. За оплату стягується додаткова комісія сервісу.
11. Передплата за товар
За умовами роботи нашого магазину з Покупця стягуєтья передплата у визначенних випадках. Це може бути передоплата за товар який ми можемо привезти під замовлення на протязі обумовлених термінів з Покупцем, або передоплата за великогабаритний товар який необхідно відправити з одного регіону в інший.
Передплата НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ якщо:
- товар вже переданий до служби доставки і прямує за маршрутом;
- товар замовлений і пройшло більше 3 годин з моменту внесення грошових коштів;
- в разі відмови клієнта від вантажу. Данна сума покриває збитки магазину та транспортні розходи;
- замовлені додаткові послуги (модифікація пристрою, нанесення гравіювання, тощо).
Передплата ПОВЕРТАЄТЬСЯ лише в тому випадку, якщо в товарі виявлено дефект або заводський брак виробника.
ДОСТАВКА
Важливо! Наразі замовлення наших клієнтів відправляються зі складів згідно з таким графіком - ПН,СР,ПТ ввечері (іноді наступного дня, залежно від складу на якому знаходиться товар!)
1. Самовивіз
Замовлення можна самостійно отримати в одній з наших точок видачі товару, перелік за посиланням- "Контактна інформація".
2. Доставка транспортними компаніями (Нова Пошта)
За допомогою доставки транспортними компаніями Ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках України.
ВАЖЛИВО:
-
2.1 Продавець не несе відповідальності за роботу поштових / кур'єрських служб.
-
2.2 При відправці замовлення товар страхується на повну його вартість, в разі пошкодження товару, перевізник повинен виплатити вам повну його вартість.
-
2.3 Правила отримання товару від фірм перевізників:
При отриманні товару посилку необхідно відкривати в присутності співробітника Нової Пошти / кур'єра компанії. Перевіряйте посилку на предмет пошкоджень, відповідності комплектації і замовлення; переконайтеся в тому, що якість і кількість товару відповідає замовленню. Такі заходи безпеки дозволять уникнути неприємностей в разі пошкодження або крадіжки товару під час перевезення. Якщо у відділенні Нової Пошти виявлено пошкодження товару або недостача, Вам потрібно скласти акт прийому-передачі спільно з працівником відділення. Всю необхідну інформацію можна отримати у співробітника Нової Почти.Забираючи товар з Нової пошти Ви автоматично погоджуєтеся з тим, що товар був без пошкодження і відповідав вимогам.
При огляді вмісту посилки за межами відділення Нової Пошти (для відправлень адресованих в відділення) або не в присутності кур'єра (за умови замовлення послуги «доставка до двері") відправник і перевізник не несуть відповідальності за пошкодження посилки.
3. Кур'єрська адресна доставка співробітниками магазину
Доставка на адресу проводиться у містах (можливо в передмістя, обговорюється індивідуально). Вартість доставки уточнювати у менеджера.
4. Кур'єрська адресна доставка по всій території України
Доставка на адресу проводиться по всій території України транспортними компаніями. Вартість розраховується за тарифами перевізника.
5. Товари зі статусом "Під замовлення"
Доставка товарів зі статусом "під замовлення" здійснюється по заздалегідь обумовлених термінах з покупцем, зазвичай це становить від 7 до 14 днів. Для оформлення замовлення необхідна передоплата у розмірі 10% від суми замовлення.