ЧАСТО ЗАДАВАНІ ПИТАННЯ

Чому потрібно вносити передоплату?

Передплата частково покриває транспортні витрати за пересилання у разі безпідставної відмови клієнта від замовлення.

Чим відрізняється європейська (EU) від української (UA) версії?

Відмінність даних версій лише у сертифікації, якихось технічних відмінностей вироби немають. Техніка української версії пройшла сертифікацію в "Укрчастотнагляді" та внесена до всеукраїнського реєстру безпеки та сумісності за українськими стандартами якості. Гарантійний ремонт техніки версії EU проводиться в офіційному сервісі на території Європи, а версії UA – на території України. Доставка виробу до сервісного центру відбувається за рахунок клієнта.

Чи можна продовжити гарантію?

Гарантійний термін на техніку можна збільшити докупивши відповідну послугу в нашому магазині. Її вартість залежить від вибраного вами терміну.

Чи офіційна продукція?

Вся продукція офіційна та має відповідні сертифікати оригінальності та якості.

Чому націнка при оплаті товару онлайн?

Оплачуючи онлайн, наші фінансові партнери зараховують кошти, стягуючи комісію. На відміну від інших магазинів, цей відсоток ми не закладаємо у вартість товару. Тому купуючи за готівку, ви не переплачуєте за різні комісії банків, а отримуєте чисту ціну.

Чому потрібно оглядати товар у магазині чи доставці транспортними компаніями?

Моментально замінити товар можна лише під час огляду у магазині, пункті для видачі замовлення чи відділенні Нової пошти. Якщо дефекти виявлено за межами магазину, пукту для видачі замовлення або відділення Нової пошти - заміна виробу здійснюється через сервісний центр за стандартною процедурою.